کامیون فاو یکی از مقرون به صرفه ترین کامیون های موجود در میان رقبای اروپایی صنعت حمل و نقل جاده ای کشور است که با قرار گرفتن در رده رنج قیمتی مناسب میتوان گفت جزو بهترین انتخاب های خریدار کامیون و کامیونت است.

در حال حاضر شرکت سیبا موتور با مشارکت بزرگترین هلدینگ خودروساز چین یعنی شرکت فاو FAW و با توانمندی پرسنل متخصص خود توانسته است فروش و تولید کشنده های جفت و تک محور فاو و کامیونت فاو 6 تن  را در ایران آغاز نماید. شرکت سیبا موتور با در اختیار داشتن نمایندگانی در اقصی نقاط کشور تمام لوازم یدکی و قطعات مورد نیاز مصرف کنندگان خودروهای فاو را بر طرف نموده است و هیچ نگرانی راجع به تهیه قطعات در سراسر کشور برای محصولات فاو وجود ندارد.

در جدول زیر لیست محصولات فاو با قیمت های سال 1400 تهیه شده است شما عزیزان می توانید برای اطلاع از فروش و قیمت ها با مشاورین ما در تماس باشید. آخرین تغییرات قیمت محصولات شرکت بهمن دیزل (فاو چین) را می توانید در لیست زیر مشاهده فرمائید. توجه نمایید قیمت فاو پس از تغییرات در سایت اعمال خواهد شد در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران سایت در تماس باشید.

رانندگان محترم جهت مشاهده  فروش اقساطی کامیونت فاو به صفحه مورد نظر مراجعه فرمائید.

قیمت کمپرسی و کشنده و کامیونت فاو

محصولمحورمدلگیربکسقیمت روز(ریال)
  کامیونت 6 تن فاوتک محور  Tiger – V دستی9.350.000.000
کامیونت 8 تن فاوتک محورTiger _ Vدستی9.710.000.000
کشنده تک محور فاوتک محورFAW_j6دستی25.000.000.000
کشنده جفت محور فاو جفت محورFAW_j6دستی29.500.000.000
کامیون کمپرسی فاوتک محورCA3250             دستی—————-

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت های روز کشنده فاو می‌توانید از طریق شماره های داخل سایت با مشاورین ما در تماس باشید.