کامیون فاو محصول قدرتمند کمپانی فاو چین است که در مدل های مختلف وارد بازار حمل و نقل جاده ای ایران شده و چندین سال  است از حضور موفق محصول فاو در جاده های کشورمان می‌گذرد و از محبوبیت زیادی بین خریداران و رانندگان ایرانی برخوردار شده است.

کامیون کشنده فاو

کشنده فاو سری متوسط ​​کامیون های سنگین است.
کشنده فاو به عنوان یدک کش دارای موتور 420 اسب بخار است.
پیکربندی شاسی کامیون فاو در دو نوع جفت محور و تک محور در دسترس است.

کشنده فاو
کشنده فاو

کشنده فاو با توجه قیمت بسیار مقرون به صرفه یک پیشرفت هیجان انگیز در کشور به شمار می‌آید.
این کامیون فاو با طراحی سبک و قطعات با کیفیت برای بهره وری مطلوب یکی از بهترین ها است.
کیفیت بالای قطعات در کنار قیمت مناسب یک مزیت برتر کشنده فاو است.
این امر باعث برتری بین رقبای اروپایی موجود در بازار ماشین های سنگین است.

 

کشنده فاو در کشورمان همواره بیشترین فروش را به دلیل مقرون به صرفه بودن و موتوری قدرتمند نسبت به رقبای موجود اروپایی دارد.کامیون فاو با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا موفق به کسب استاندارد آلایندگی یورو 4 شده است و به دلیل طراحی زیبای ظاهری و سبک بودن کامیون و ظرافت در طراحی و ساخت همواره در صدر خودروهای سنگین برتر جهان قرار گرفته است.

امکانات کامیون فاو

از امکانات کامیون فاو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قدرت موتور بالا مجهزبه توربوشارژر
  • تهویه مطبوع دستی، دریچه هوای سقفی
  • نمایشگر دیجیتال اطلاعات خودرو
  • کابین فلزی سقف نرمال  و تمام جوشکاری شده که باعث شده به سرنشینان و رانندگان این نوع از کامیون‌های فاو امنیت و آرامش کافی را بدهد.

قیمت کامیون فاو در ایران با توجه به آپشن های متنوع بسیار مناسب بوده و نظر هر خریدار را به خود جلب می‌کند.

 

شرکت فاو

گروه فاو در سال  1958 سازنده بومی کامیون‌های چین بوده و در سال 2009 این شرکت در تولید ماشین آلات صنعتی به عنوان دومین شرکت بزرگ خودروساز چین انتخاب شد.

شرکت سیبا موتور نماینده رسمی خودروهای سنگین فاو FAW در ایران است که با توجه به ارائه خدمات مناسب و محصولی با کیفیت یکی از مهمترین شرکت های زیر مجموعه گروه بهمن بوده است.
شرکت سیبا موتور با مشارکت با اولین هندلینگ خودروسازی چین و بین المللی فاو و با برخورداری  از پرسنل متخصص و مجرب فروش انواع محصولات فاو از جمله کشنده فاو تک محور، کشنده فاو جفت محور و کامیونت و کمپرسی فاو را در ایران برعهده دارد.

فاو گروه خودروسازی دولتی کشور چین است که به واسطه سیبا موتور وارد جاده های کشورمان شده است.
کامیون‌‌های پس ورود توانسته نظر بیشتر راننده های حمل ونقل باری را به خود جلب کند.
کشنده فاو در دو نوع تک محور و جفت محور به فروش می‌رسد.
شرکت فاو در سال 1953 با بیش از 50سال نوآروی در صنعت خودرویی چین تاسیس شده است.
این شرکت ساخت انواع کامیون فاو با عملکرد مناسب و ایمنی بالا و با 13000نیروی انسانی در دست تولید دارد.

 

کامیون فاو
کامیون فاو

سیباموتور بعد از ارائه کامیون فاوسهم قبال توجهی فروش خودورهای سنگین را از آن خود کرد.
این شرکت پس از این امر اقدام به عرضه کامیونت فاو 6 تن به نام تایگر نمود.
شرکت فاو کامیون های متنوعی را تولید کرده است که میتوان به:
کامیونت فاو 6 تن و شاسی کامیون فاو که قابلیت میکسر و کمپرسی را دارد اشاره کرد که در ایران توجه علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است.

 

کامیون کمپرسی فاو

کمپرسی فاو یکی دیگر از کامیون های باری محصول جدید و موفق کمپانی فاو می باشد که به دلیل طراحی در ساخت قابلیت کاربری میکسر را نیز دارا می باشد.کامیون کمپرسی فاو دارای قوای محرکه قدرتمند 420 اسب بخار مجهزبه توربوشارژر و اینتر کولر و گیربکس zf  ساخت آلمان ، واحد کنترل موتور بوش المان ، بخاری درجا ساخت آلمان، تاخوگراف ، نمایشگر دیجیتال اطلاعات خودرو، قفل مرکزی درب ها ، آیینه های بغل برقی ، شیشه بالابر برقی ، کرزو کنترل ،  تهویه مطبوع اتوماتیک ، مجهز به کپسول آتش نشانی می باشد.

سیبا موتور با ارائه خدمات امدادی و ارائه خدمات پس از فروش محصولات در حوزه گارانتی و وارانتی توانسته دارا ی رتبه برتر در میان تولیدکنندگان و ارائه کنندگان خدمات فروش تجاری به تایید سازمان بازرسی استاندارد کشور را  دست آورد و برای فروش محصولات خود شرایط فروش اقساطی کامیون فاو مناسبی را در نظر بگیرد.

کامیونت فاو 6 تن

یکی از کامیون های نیمه سنگین این کمپانی کامیونت فاو 6 تن است که یکی از محصولات بسیار موفق و پرفروش شرکت فاو بوده که با تولید این محصول،کمپانی فاو توانسته در سطح خاورمیانه جزو یکی ازمهمترین شرکت های تولید کننده خودرو جهان قرارگیرد.