شرکت خودروساز فاو با انواع کامیون و کشنده و کامیونت های خود در جهان شناخته شده است.
فاو یک شرکت خودروساز دولتی چین است که جزو یکی از گروه های صنعتی مهم این کشور شناخته می‌شود.

شرکت فاو

فاو با سبد متنوع محصولات با کیفیت از قبیل انواع کشنده فاو، کامیون های سبک وسنگین، کامیونت فاو ، مینی بوس ، خودروهای وانت و …….با دارا بودن کادر مجرب و متخصص و به کارگیری از به روزترین تکنولوژی های روز دنیا و با کیفیت ترین قطعات از خط تولید بزرگ و گسترده ای برخوردار است.

خط تولید فاو
خط تولید فاو

کشنده تک محور و جفت محور و کمپرسی و حال کامیونت 6 تن و انواع خودروهای کار این است داستان امروز فاو.کامیون هایی که در بازار ایران به واسطه شرکت سیبا موتورعرضه می‌شود و مورد پسند عموم مشتریان و مصرف کنندگان قرار گرفته است.روز های اول که سیبا موتور شروع به عرضه و فروش خودروهای سنگین کرد خیلی ها به اعتبار برند فاو چین خرید از نمایندگی سیبا موتور را آغاز کردند.

 

محصولات سیبا موتور

 

محصولات فاو
محصولات فاو

حال بعد از گذشت سالها  از ارائه این محصولات کار به جایی رسیده است که نام سیبا موتور خود اعتبار بر کیفیت محصولات برند فاو است.
نمونه ای از این موفقیت ها فاو بسترن است.
هیچ شرکتی جز سیبا موتور توان مونتاژ و عرضه خوب این محصول را به بازار نداشت.
با نگاهی جامع می توان فهمید که خط تولید فاو استاندارهایی را دارد که امروزه توانسته جز سه برند مطرح خودروساز دنیا قرار گیرد.
این شرکت قصد دارد با رعایت تمام ایمنی ها در جایگاه خود باقی و آن را ارتقاع دهد.
خط تولید فاو یکی از با کیفیت ترین خطوط تولید محصولات کامیون و خودروهای سنگین به حساب می‌آید.
فاو در بازرسی های ماهانه عدد 98 را به عنوان دقت و کیفیت کار از آن محصولات خود کرده است.

سیبا موتور امید دارد با همکاری با شرکت فاو شاهد حضورپررنگ این برنددر صنعت و بازار خودرو ایران باشد.
در همین راستا فروش اقساطی محصولات فاو با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلند مدت برای علاقه مندان به محصولات فاو ارائه شده است.
سیبا موتور یکی از شرکت های تابع گروه بهمن است.

شرکت فاو ازچه سالی شروع به فعالیت در ایران کرد؟

شرکت فاو از قدیمی ترین شرکت های خودروسازی چین میباشد که از سال 1953 شروع به فعالیت کرده است. در ابتدا فقط با خودرو های سنگین و نیمه سنگین و سبک کار خود را شروع کرد و امروزه با خودروهایی همچون اتوبوس لوکس، خودرو گردشگری، کامیون های سبک و سنگین، سواری، شاسی بلند، بسترن، هایما، پیکاپ و ساخت قطعات خودرو مثل موتور، اکسل و نیروی محرکه فعالیت خود را ادامه داده است. این شرکت از سال 1383 فعالیت خود را با شرکت سیبا موتور در ایران شروع کرد.

نمایندگی سیبا موتور کجاست؟

نمایندگی سیبا موتور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار اشرفی اصفهانی، نرسیده به مرزداران، برج نگین رضا آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد. همچنین شما میتوانید از طریق شماره های ثبت شده در وبسایت با ما در ارتباط باشید.