با ورود ماشین های نو چینی مانند فاو، دانگ فنگ و… بازار ماشین های سنگین کشورمان رونق و حال و هوای تازه‌ای به خود گرفته است.

کامیونت فاو هم از آن مدل ماشین هایی است که در سراسر جهان بسیار پرطرفدار بوده و از بازار ماشین های سنگین سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده‌ است. یکی از این ماشین های پرفروش و پر کاربرد این شرکت، کامیونت فاو 8 تن است که هرسال استقبال بینظیری از آن میشود.

سیبا موتور در راستای توسعه صنعت حمل ونقل کشور و تنوع محصولات خود کامیونت جدید فاو را با تناژ باری 8 تن در سبد محصولات خود جای داده و روانه بازار کرده است.

کامیونت فاو 8 تن

گروه خودروسازی فاو متعلق به دولت چین است که در زمینه تولید انواع خودروهای سبک و سنگین فعالیت دارد و همچنین به ساخت قطعات خودرو می‌پردازد.

این محصول با طول شاسی 7735 و عرض 850 ساخته شده است و از بالاترین استاندارد های روز اروپا برخوردار است. این کامیونت تک محور تحمل باری 8 تن را دارد و برای جابه‌جایی های بین شهری از آن استفاده میشود.

قطعات محصولات فاو

شرکت فاو همیشه در همه محصولاتش از باکیفیت ترین و مناسب ترین قطعات از لحاظ عملکرد استفاده میکند. کامیونت 8 تن فاو هم از این ماجرا مستثنی نیست و در این خودروسنگین سعی شده از قطعات درجه یک استفاده شود تا به طول عمر کامیون شما بیفزاید و از پوسیدگی و خوردگی بی مورد اجزا مهم ماشین شما جلوگیری شود.

مشخصات فنی کامیونت فاو 8 تن

این کامیون از موتور پر قدرت 140 اسب بخاری بهره میبرد و از جدیدترین استاندارد های روز دنیا پیروی میکند از جمله استاندارد مربوط به آلایندگی یورو 5.

از دیگر مشخصات فنی این خودرو میتوان به:

  • قدرت موتور فاو 8 تن: 140 اسب بخار
  • حداقل گشتاور: 1200 نیوتن متر
  • سیستم سوخت رسانی: دیزل

اشاره کرد.

تجهیزات ویژه 

  • گیربکس ZF
  • موتور 140 اسب بخاری مجهز به اینتر کولر و توربوشارژر
  • واحد کنترل موتور
  • شیشه برقی
  • نمایشگر دیجیتال اطلاعات خودرو
  • تهویه مطبوع
  • سیستم ترمز ضد قفل مجهز به کنترلگرهای الکترونیکی جهت تعادل در سطوح لغزنده
  • عملکردحداکثر توان بالاروی از شیب 35 درصد و حداقل شعاع گردش 6/8 متر کابین مجهز به ترشن بار (دسترسی آسان به موتور)
  • دید گسترده و راحتی در سوار و پیاده شدن
  • دارای کولر CD Player و شیشه بالابر برقی

خرید اقساطی کامیونت فاو 8 تن

تلاش ما در سیبا موتور بر این است که بهترین خدمات و شرایط را برای شما خریداران محترم فراهم کنیم. شما میتوانید هر یک از محصولات مورد نظر خود را با حداقل پیش پرداخت و اقساط بلند مدت خریداری نمایید.

از آنجایی که این کامیون ها جدید و مدرن هستند از توان بالایی برخوردار هستند همچنین استفاده از جدیدترین نکنولوژِی های روز دنیا سبب شده که هم راننده و هم ماشین شما بیشترین راندمان و کارایی را برای کسب و کار شما داشته باشد.

با توجه به نوسانات قیمت لطفا برای اطلاع از قیمت روز کامیونت فاو 8 تن با ما در تماس باشید.

پشتیبانی از محصولات

هنگامی که اولین سری ماشین های فاو به بازار های جهانی عرضه شد، این شرکت مجبور به گرفتن تصمیمات استراتژیک مهمی شد که نتیجه این تصمیمات سبب شد تا محصولات خود را بازطراحی کنند. محصولات شرکت آماده‌تر از قبل برای فروش به جهان عرضه شد این پشتیبانی از محصولات باعث شد که کامیون های فاو طرف‌داران بیشتری جذب کند و میان رقبای سرسخت خود جای بازکند.

شرکت سیبا موتور در ابتدا با نام تجاری سرمایه‌گذاری کاردان امین فعالیت خود را بصورت سهامی عام در سال 1383 آغاز کرد و بعد از 3 سال طی یک روزنامه رسمی به شرکت سیبا موتور تغییر نام داد.

شرکت نام آشنای سیبا موتور با مشارک اولین و بزرگترین هلدلینگ خودروساز دولتی چین و مطرح در عرصه بین الملل و با برخورداری از:

سعی در خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران دارد.

در سال گذشته با 1220 دستگاه تولید، برترین نماینده این کمپانی شناخته و موفق به کسب جایزه نمایندگی کامیون فاو شد و مقام اول بهترین شریک تجاری غیر زیر مجموعه faw را به خود اختصاص داد.

نتیجه‌گیری

کامیونت فاو 8 تن از مقرون به صرفه ترین خودروهای ایران است. در کنار تمامی مزیت هایی که خود دارد، پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت سیبا موتور هم ارزش افزوده این ماشین را بیشتر نیز میکند.

شما میتوانید برای اطلاع داشتن از شرایط فروش اقساطی و قیمت روز کامیونت 8 تن با کارشناسان ما در تماس باشید.

آیا سیبا موتور از محصولات فاو پشتیبانی میکند؟

بله. شرکت سیبا موتور به مدت زمانی که در زمان خرید به شما اعلام شده، از محصولات فاو پشتیبان میکند. چنانچه از مدت زمان تایین شده گذشته است، شما میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا با راهنمایی شما هرچه سریع‌تر مشکلتان حل شود.

کامیونت فاو 8 تن شامل چه ویژگی هایی میباشد؟

شرکت فاو در این کامیونت از جدیدترین تکنولوژی ها و از استاندارد های روز دنیا استفاده کرده است. میتوان به امکاناتی مانند ترمز ضد قفل مجهز به کنترگرهای الکترونیکی، گیربکس آلمانی ZF، واحد کنترل موتور و… اشاره کرد.

آیا شرایط فروش قرار داده شده به روز است؟

آخرین شرایط موجود اعلامی از سوی شرکت سیباموتور برای کامیونت فاو 8 تن در این صفحه به روز رسانی خواهد شد.