تاریخچه گروه تولیدی فاو Faw :

نام Faw از first automotive works که به معنی اولین فعالیت های خودرویی می باشد اقتباس شده است. گروه فاو با تاریخچه ای شصت ساله یکی از قدیمی ترین خودروسازان برتر چین و جهان محسوب شده که از سال 1953 اولین فعالیت خود را در زمینه تولید خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سبک آغاز کرد و این فعالیت را با تولید خودروهایی همچون اتوبوس لوکس، خودرو گردشگری، کامیون های سبک و سنگین، سواری، شاسی بلند، بسترن، هایما، پیکاپ و ساخت قطعات خودرو مثل موتور، اکسل و نیروی محرکه ادامه داد لازم به ذکر است شوروی نیز در آن زمان به دلیل پیشرو بودن در این صنعت به لحاظ فنی، ابزارآلات و آموزش کمک شایانی به کشور چین در توسعه و راه اندازی آن کردند .

تاریخچه گروه تولیدی فاو این شرکت در سال 2009 دومین شرکت بزرگ خودروساز چین و تولید ماشین آلات صنعتی محسوب شد. این شرکت با برندهای مطرح دنیا همچون فولوکس واگن، جنرال موتورز، آئودی، تویوتا و مزدا قراردادهای متعددی را مبنی بر مونتاژ این خودروها در چین بسته است. این گروه محصولات خود را در بیش از 70 کشور عرضه می کند، روسیه و اردن متقاضی کامیون های سنگین فاو، و کشورهایی مثل مصر، مکزیک، روسیه، عراق، ایران و آفریقای جنوبی، دانمارک و امارات خواهان خودروهای شهری فاو هستند. البته این خودروساز چینی نیز علاوه بر خودروهای سنگین در تولید خودروهای سواری، شاسی بلند و کراس اوور نیز موفق عمل کرده است. قابل توجه است که رضایت مشتریان در درجه اول اهمیت برای این شرکت بوده این گروه با تولید سالیانه دو میلیون دستگاه و بهره گیری از جدیدترین و مجهز ترین ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا خودروهایی با کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

فاو بسترنشرکت فاو فولکس- واگن:

شرکت فاو به سرعت به سراغ شرکای غربی خود رفت و در دهه 1990 ارتباط نزدیک و گسترده ای با شرکت فولکس واگن  برقرار کرد.این شرکت نیز یک شرکت خودروساز چینی بوده که از مشارکت گروه فولکس واگن و فاو راه اندازی شد. از سهام داران این شرکت گروه فولکس واگن، فولکس واگن چینی، آئودی و گروه فاو می باشد. علاوه بر فولکس واگن، تویوتا و جنرال موتورز نیز از دسته شرکت های غربی هستند که با گروه تولیدی فاو قرارداد همکاری بستند.

تاریخچه فاو فولکس واگنتاریخچه برند فاو:

فاو در سال 2008 بیش از 1.5 میلیون دستگاه تولید کرد و در سال 2009 تبدیل به دومین خودروساز بزرگ چینی و ماشین آلات صنعتی شد.این شرکت با ده برند مختلف محصولات خود را وارد بازار می کند و همراه با 28 زیرشاخه مختلف تبدیل به یکی از بزرگترین خودروسازان چینی شده است. این شرکت از سال 1957 در عرصه صادرات نیز شروع به فعالیت کرده است. نمایندگی این شرکت در ایران گروه بهمن است که خودروهای این شرکت را مونتاژ و عرضه می کند فاو سیبا موتور از زیرمجموعه های گروه بهمن و تراکتورسازی بوده که نماینده انحصاری تولید و فروش این خودروها محسوب می شود. از افتخارات این شرکت می توان به اخذ استانداردها و گواهینامه های بین المللی مثل گواهینامه ایزو 2008 و همچنین دریافت نشان کیفیت و لوح سپاس چهارمین جشنواره تجلیل از تلاشگران کیفیت اشاره کرد. از فعالیت های مهم سیبا موتور نیز می توان به فعالیت های صنعتی نظیر مونتاژ خودروها، خدمات فنی و مهندسی مثل، ساخت ماشین آلات صنعتی و فعالیت های بازرگانی مثل صادرات و واردات اشاره کرد.

تاریخچه شرکت فاو

خودروهای فاو جنرال موتورز

 

کارخانه های تولیدی فاو:

کارخانجات این گروه تولیدی در اقصی نقاط کشور چین مانند شرق استان شن دونگ، شهر تیان جین، جنوب استان گوانگ شی، جنوب غربی یون نان و… واقع شده است. شرکت فاو برای فروش خودروهای خود در شرکت های مطرحی همچون، جنرال موتورز، آئودی، مزدا، تویوتا و فولکس واگن سرمایه گذاری کرده است. البته این گروه در نظر دارد طی 6 سال آینده حدود 15 درصد از بازار خودروهای برقی را نیز در دست بگیرد.

جهت اطلاع از قیمت و فروش اقساطی سیبا موتور به صفحه مربوطه در سایت سیبا موتور مراجعه فرمایید.

با ما همراه باشید.

تاریخچه شرکت فاو

 

 

 

 

 

 

همچنین بخوانید درباره : کامیون کشنده فاو 

آیا فاو زیر مجموعه فولکس میباشد؟

دو شرکت بزرگ فاو و فولکس واگن همکاری های گسترده بین‌المللی در زمینه خودروسازی با هم دارندو از سال 1990 شرکت فاو به سراغ شریک های غربی خود رفت تا آغاز فالیت های تجاری بین‌المللی خود را با شرکت هایی نظیر فولکس واگن، تویوتا و جنرال موتورز آغاز کند

آیا شرکت فاو در ایران نمایندگی دارد؟

شرکت فاو یکی از بزرگ‌ترین شرکت های خودروسازی چن میباشد که از سال 1953 فعالیت خود را آغاز کرده است. شرکتا سیبا موتور نمایندگی رسمی فروش محصولات فاو در ایران میباشد. با ما در نماس باشید تا از آخرین شرایط خرید قساطی مطلع شوید.