شرایط فروش کشنده فاو

شرایط فروش پیش روی شما برای سال 1399 بوده و در حال حاضر قیمت ها و موارد یاد شده در این صفحه و در این شرایط فروش کشنده ممکن از تغییر کرده باشد برای مشاهده قیمت دقیق و به روز کشنده فاو و همچنین اطلاع از شرایط فروش جدید می‌توانید به صفحه قیمت کشنده فاو بروید.

کامیون کشنده های فاو یکی از بهترین کشنده های موجود در ایران می‌باشد از بدو ورود به داخل کشور کشنده های فاو فروش بسیار خوبی را در بازار داخلی کشور تجربه کردند اما در سال های اخیر با توجه به ایجاد مشکلات در بازار خرید و فروش ماشین آلات سنگین میزان فروش کامیون و کشنده شرکت فاو به شدت افت کرده است.

به همین دلیل شرکت سیبا موتور نمایندگی رسمی فاو در ایران تصمیم دارد در سال 1399 با در نظر گرفتن قدرت خرید مردم و رانندگان محصولات کشنده فاو را دوباره با قیمت مناسب به بازار داخلی عرضه کند اما هنوز محصولات فاو قیمت گذاری نشده و در نیمه اول سال قیمت گذاری انجام خواهد شد و در نهایت سایت برای فروش محصولات فاو باز می‌شود با پیش پرداخت کم و  باز پرداخت طولانی ، موضوعی است که امروزه به شدت از سوی مسئولان مورد تایید است.

faw-sell

مشخصات فنی کشنده فاو

کشنده فاو دارای دو نوع تک محور و دو محور است که شما میتوانید برای مشاهده مشخصات فنی کشنده های فاو به بخش مقالات در داخل سایت مراجعه کنید.

کاتالوگ کشنده تک محور فاو

کاتالوگ کشنده جفت محور فاو

برای اطلاع از فروش اقساطی کشنده فاو با مشاورین سایت فاو سیبا موتور در تماس باشید.

 

انتظار می‌رود شرایط فروش روز به روز بهتر شود و در نهایت فروش کشنده سنگین فاو در ایران آغاز شود تا بتواند بازار داخلی را متحول کند.

فروش کشنده فاو 99 به صورت نقد و اقساط ، علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعت بیشتر از فرآیند ثبت نام و یا خرید محصول کشنده تک فاو و کشنده جفت فاو با ما در تماس باشید.

کشنده فاو

در حال حاضر هیچ اخبار رسمی از سوی شرکت انجام نشده است اما در نیمه اول سال فروش کامیونت های شرکت فاو باز خواهد شد و شما می‌توانید اخبار مربوطه را از طریق سایت ما مشاهده کنید.

 

برای اطلاع از شرایط کشنده اقساطی 1400 به صفحه مربوطه در وبسایت فاو سیبا موتور مراجعه نمایید.

و همچنین میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید، کارشناسان ما در اولین فرصت آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما عزیزان میباشند.

برای خرید کشنده اقساطی 1400 چه کنیم؟

شما با همراه داشتنم مدارک شناسایی و مدارک مورد نیاز برای خرید کشنده فاو 1400 که در سایت اعلام نموده‌ایم، به نمایندگی سیبا موتور در تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار اشرفی اصفهانی، نرسیده به مرزداران، برج نگین رضا مراجعه نمایید.
البته پیشنهاد میشود در این ایام کرونایی با رویکرد حفظ سلامتی خود در خانه بمانید و از خدمات غیر حضوری ما از طریق شماره های درج شده در سایت استفاده کنید. کارشناسان ما آماده‌اند تا به سوالات شما پاسخ دهند.

شماره تلفن سیبا موتور

لطفا برای تماس با شماره های سیبا موتور به سایت فاو سیبا موتور مراجعه نمایید