شرکت فاو در سال 1383 به نمایندگی شرکت سیبا موتور در ایران فعالیت خود را آغاز کرد ، سیباموتور  نماینده رسمی محصولات فاو در ایران شروع به واردات محصولات این شرکت نمود و در ابتدا به دلیل ارزان بودن کامیون کشنده های اروپایی مانند اسکانیا ، بنز و ولوو کامیون کشنده های فاو در ایران تقاضای بالایی نداشت.

اما پس از گذشت چند سال و به دلیل افزایش قیمت محصولات سنگین و نیمه سنگین اروپایی در ایران، مردم به سمت خرید و فروش محصولات فاو برند چینی تبار روی آوردند، نباید از حق گذشت که محصولات فاو توانسته بودند به دلیل قیمت پایین و کیفیت بسیار بالا یکی از بهترین کامیون کشنده های بازار باشند.

محصولات کمپانی فاو به دلیل کیفیت بالایی که دارند در مدت زمانی کوتاه به عنوان یکی از بهترین های بازار سنگین از جمله کشنده در داخل ایران شناخته شدند. بطوریکه امروزه محصولات سواری و سنگین آن در بازار داخل تقاضای بسیار بالایی دارند.

کشنده تک محور و  کشنده جفت محور فاو بهترین گزینه برای حمل و نقل در مسیر های طولانی و ترانزیت محصولات به خارج از کشور شناخته شده‌اند.

از کاربری کشنده های فاو می‌توانیم به کشنده یخچالی ، کامیون کشنده چادری ، کامیون کشنده تانکر و … اشاره کرد و همانطور که گفته شد کاربری های متعددی می‌تواند داشته باشد.

شرایط فروش و قیمت کشنده فاو

شرایط فروش کشنده فاو 1401

شرایط فروش کشنده فاو 1400

شرایط فروش کشنده فاو 1399

قیمت کشنده فاو

کشنده فاو همواره جز محصولات پر فروش بازار خودروهای سنگین بوده اند چرا که ضمن کیفیت بالایی که در قطعات دارند از قیمتی مناسب و مقرون به صرفه برخوردار هستند. در جدول زیر می‌توانید قیمت کشنده تک محور و جفت محور فاو در سال 1400  را مشاهده نمایید.

محصول قیمت کشنده (ریال)
کشنده تک محور فاو 2.500.000.000
کشنده جفت محور فاو 2.950.000.000

همچنین می‌توانید برای خرید محصولات فاو و استعلام محصولات با مشاورین ما در تماس باشید و یا برای مشاهده مشخصات فنی  و فروش اقساطی کشنده فاو به صفحه مربوط به هر محصول مراجعه کنید.

قیمت کشنده فاو چقدر است؟

با توجه به نوسانات قیمت شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت کامیون کشنده فاو با مراجعه به سایت از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان سیباموتور در تماس باشید. ما در سیبا موتور آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما عزیزان می‌باشیم

شماره نمایندگی رسمی شرکت فاو ؟

سیبا موتور نمایندگی رسمی شرکت فاو است که شما می‌توانید با شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

خرید کشنده فاو و مدارک مورد نیاز

در صورت تمایل به خرید و پیش ثبت نام کشنده فاو می‌توانید با مشاورین سیباموتور و شماره های درج شده در وبگاه ما در تماس باشید تا مشاورین فروش شما را راهنمایی کنند.