شرایط فروش پیش روی شما برای سال 1400 است و در حال حاضر قیمت‌ها و موارد یاد شده در این صفحه و در این شرایط فروش کشنده فاو ممکن است تغییر کرده باشد برای مشاهده قیمت دقیق و به روز کشنده فاو و همچنین اطلاع از شرایط فروش جدید می‌توانید به صفحه قیمت کشنده فاو بروید.

فروش ویژه کشنده های فاو سال 1400 در حال حاضر دو محصول تک و جفت از سوی کارخانه در سال جدید در نظر گرفته شده است که شرایط فروش آن به شرح زیر می‌باشد.

دو نوع کشنده فاو در حال حاضر در بازار ایران وجود دارد که برای دریافت اطلاعات بیشتر و کاتالوگ محصولات میتوانید به صفحات مربوط به هریک مراجعه کنید.

فروش نقدی محصولات فاو| سال 1400

کشنده فاو تک محور

کاتالوگ کشنده تک محور

کامیون کشنده فاو

کاتالوگ کشنده جفت محور

اخیرا با وجود تحریم‌‌ها، گرانی، نوسانات و بی ثباتی قیمت‌ها که در تمامی زمینه‌ها آن را تجربه کردیم و در محصولات فاو هم این موضوع به جد قابل رویت است و در سال 99 میزان کشنده های تولید شده از سوی کارخانه به میزان سال های گذشته با توجه به تحریم ها و… کم تر بوده است. اما در سال جدید فروش ویژه کشنده جفت محور فاو و تک محور به مراتب شرایط فروش ویژه و تعداد بیشتری را خواهند داشت.

از مزایا و نقاط قوت محصولات فاو می‌توان به شاسی و بدنه بسیار مستحکم، موتور قدرتمند و عملکرد فوق العاده خودرو در مسیرهای ناهموار و پر پیچ و خم اشاره کرد.

در حال حاضر با توجه به قیمت بالای کامیون و خودروهای سنگین در کشور کشنده فاو یک انتخاب معقول و مناسب بوده زیرا با داشتن قیمت مناسب‌تر نسبت به برندهای غربی به لحاظ کیفیت توانایی رقابت با خودروهایی همچون اسکانیا و ولوو را دارد.

فروش اقساطی کشنده تک محور فاو و کشنده جفت محور فاو در نمایندگی‌ سیبا موتور انجام می‌گیرد شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق شماره‌های درج شده در وب سایت فاو سیبا موتور با کارشناسان فروش ما در واحد مربوطه تماس حاصل نمایید.

شرایط فروش اقساطی برای محصولات فاو در حال حاضر اعلام نشده است در صورت مشخص شدن شرایط فروش ویژه کشنده فاو و یا پیش فروش کشنده فاو به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

بدیهی است در صورت وجود شرایط فروش اقساطی و اعلام آن از سوی کارخانه جزئیات آن در همین صفحه به شما اعلام خواهد شد.

برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی کشنده فاو میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید

چقدر می‌توان به نمایندگی فاو در ایران اعتماد کرد؟

شرکت سیبا موتور همواره در تلاش بوده با ایجاد کردن شرایط مناسب برای مشتریان خود، رضایت خریداران ومالکان محصولات سیبا موتور را به دست آورد.

آیا می‌توان کشنده های فاو را به صورت اقساطی خرید؟

با توجه به اعلام شرایط 1400 از طرف شرکت، شما میتوانید کشنده فاو، اقساط 1400 را با شرایط تهیه نمایید برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

تحویل خودرو سیبا موتور چند روز است؟

شما میتوانید پس از اتمام مراحل اداری و تحویل مدارک خود به کارشناسان ما در سیبا موتور، فرایند تحویل خودرو خود را پیگیری کنید. تحویل مصولات فاو به طور فوری بوده و خیلی زود شما به نتیجه میرسید. برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.