چندی پیش شرکت بهمن دیزل، جدیدترین محصول خود به نام کامیونت فورس(Force) را معرفی کرد و طی مراسمی در هتل المپیک تهران از کامیون فورس بهمن دیزل رونمایی کرد. این کامیونت همانند دیگر محصولات این کمپانی با هدف نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور توسط مهندسان ایرانی و این کمپانی بزرگ خودروسازی طراحی و تولید شده است.

کامیونت فورس

گروه بهمن در سال‌های اخیر با تولید خودروهایی با کیفیت سهم عظیمی از بازار را به خود اختصاص داده و تابحال این عدد را به 1464 دستگاه رسانده است.

شرکت بهمن دیزل نیز همانند سایر کامیونت‌های بازار، کابین این خودرو را به صورت مکعبی تولید کرده است. اما چراغ‌های بزرگ و جلو پنجره‌‌های طرح کرومی، وجه تمایز کامیونت فورس با سایر کامیونت‌های بازار می‌‌باشد.

کامیون فورس

کامیونت فورس در دو سری هشت و نیم تن و شش تن تولید می‌گردد. در رابطه با این خودرو لازم است بدانید که در هر دو تناژ به صورت کابین خوابدار و بدون خواب نیز قابل تولید هستند.

همانطور که در مطالب قبلی اشاره کردیم کامیونت فورس به پیشرانه مدل ISF3.8s5154، موتور 4 سیلندر خطی با سیستم تزریق سوخت مستقیم و 16 سوپاپه مجهز شده است. تولید حداکثر 155 اسب بخار در 2600 دور و 491 نیوتن متر در 1200 دور، از دیگر ویژگی‌های کامیونت فورس می‌باشد. همچنین گفتنی است که بهره‌گیری از استاندارد آلایندگی یورو 5، یکی از مواردی است که موجب برتری کامیون فورس بر سایر رقبای آن در بازار شده است.

شما عزیزان می‌توانید جهت اطلاع از مشخصات فنی این خودرو به صفحه کامیونت فورس در وبسایت فاو سیبا موتور مراجعه نمایید و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مشخصات فنی کامیونت فورس

قیمت گذاری کامیونت فورس

طی مصاحبه‌های اخیر که با شرکت بهمن دیزل انجام شده است، کامیونت فورس 8.5 تن حدود 1 میلیارد و 40 میلیون تومان و به موازات آن کامیونت فورس 6 تن، حدود 949 میلیون تومان در نمایندگی‌های مجاز گروه بهمن و سیباموتور قیمت گذاری شده است.
همچنین مدیر عامل گروه بهمن اطلاع داد که این خودروهای تازه وارد تا پایان سال 1400 از خط تولید خارج و روانه بازار خواهند شد.

کابین کامیونت فورس

در حال حاضر شرایطی در رابطه با زمان و نحوه فروش کامیونت‌های فورس ارائه نشده است. به محض اعلام شرایط از طرف شرکت بهمن موتور، در وبسایت فاو سیبا موتور اطلاع رسانی خواهد شد.