یکی از پرطرفدار ترین محصولا کمپانی فاو کشنده های تک محور این شرکت هستند چرا که در کنار درآمدزایی بالایی که دارند هزینه های جانبی کمی دارند و نگرانی ها و دغدغه های شمارا به عنوان مالک ماشین به حداقل میرسانند.

انواع کشنده ها

این دسته از ماشین های سنگین به دو مدل تک محور، جفت محور میشوند.

تعداد محور های هر کامیون کشنده بسته به تعداد چرخ های پشتی آن است به گونه‌ای که اگر شما در انتهای ماشین خود، یک جفت لاستیک ببینید، ماشین شما یک کشنده تک محور است.

اگر دو جفت لاستیک مشاهده کنید ماشین شما جفت محور می باشد.

شما میتوانید دو مدل:

  • کشنده تک محور فاو
  • کشنده جفت محور فاو

را از سیبا موتور با شرایط عالی خریداری نمایید. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بهترین انتخاب برای شما

تفاوت اصلی میان کامیون کشنده تک محور و جفت محور در تحمل میزان باری است که میتوانند جابه‌جا کنند. اما در پاسخ به این سوال که کدام یک برای شما گزینه مناسبی است نمیتوان پاسخ قاطع و درستی داد؛ اگر حجم باری که شما معمولا جابه‌جا می‌کنید کم است، ما به شما خرید کشنده تک محور فاو را توصیه میکنیم تا در هزینه اولیه شما صرفه جویی شود.

پیشنهاد ما به شما این است که با کارشناسان ما تماس بگیرید؛ ما در سیبا موتور آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما هستیم

ویژگی های کامیون کشنده

کامیون های کشنده از توان و قدرت بالایی برخوردار هستند و بیشتر در مسیر های میان شهری استفاده میشوند. ظرفیت باربری این ماشین ها نیز بسیار بالا میباشد. به طور معمول هر کامیون کشنده تک محور میتواند تا 25 تن بار جابه‌جا کند.

مشخصات کشنده تک محور فاو

شرکت فاو در این محصول از قطعات با کیفیت استفاده کرده است چرا که رضایت مشتری ها در اولویت قرار دارد. این ماشین از موتور 6 سیلندر خطی با توان 420 اسب بخاری بهره میبرد، به همین دلیل نگرانی درباره توان این کشنده از طرف مصرف‌کنندگان وجود ندارد.

ناگقته نماند که موتور کشنده فاو به توربوشارژر نیز مجهز میباشد.

از دیگر مشخصات فنی این ماشین میتوان به:

  • گیربکس آلمانی و با کیفیت ZF
  • واحد کنترل موتور
  • بخاری درجا
  • تاخوگراف دو سرنشین
  • نمایشگر دیجیتال اطلاعات خودرو
  • مجهز به کپسول آتشنشانی
  • کروز کنترل
  • تهویه مطبوع
  • شیشه برقی
  • آینه بغل برقی
  • قفل مرکزی درب ها

نیز اشاره کرد.

نکات مهم در هنگام خرید

شما در هنگام خرید کشنده تک محور باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید که در این بخش به آنها اشاره میکنیم.

  1. اطمینان از سالم بودن بدنه و چرخ ها
  2. اطمینان از سالم بودن جک هیدرولیکی کامیون کشنده
  3. کابین راننده و تجهیزات را حنما چک کنید
  4. چک کدن محور خودرو
  5. چک کردن موتور خودرو

اطمینان از سالم بودن جک هیدرولیکی

جک هیدرولیکی، یکی از مهم‌ترین بخش یک کشنده است و عملا اگر این بخش دچار مشکل باشد استفاده از ماشین برای شما بسیار محدود می‌شود  و کارآیی مناسب خود را برای کسب و کارتان از دست خوهد داد.

 چک کردن کابین راننده

کابین راننده هم از آن بخش هایی است که باید بسیار به آن توجه کنید چرا که اگر این بخش از ایمنی و راحتی خوبی برخوردار نباشد کار کردن راننده را به طور کل مختل میکند.

چک کردن موتور خودرو

موتور ماشین خود را در هنگام خرید حتما چک کنید و از صحیح و سالم بودن آن مطمئن شوید. اگر اطلاعات کافی درباره موتور ماشین ندارید حنما از کارشناسان متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کاشناسان ما در مجموعه سیبا موتور در تماس باشید.

آیا سیبا موتور نمایندگی رسمی فاو است؟

شرکت سیبا موتور از سال 83 فعالیت خود را در زمینه تولید و فروش ماشین های سنگین شروع کرده است و تا به امروز همواره سعی در فراهم کردن بهترین شرایط برای خریداران خود است. این شرکت نمایندگی محصولات فاو در سراسر کشور ایران است و شما میتوانید جهت دریافت مشاوره و یا خرید با ما تماس بگیرید

در هنگام خرید کشنده به چه نکانی باید توجه کرد؟

برای خرید یک کشنده شما باید به نکات بسیار مهمی توجه کنید و برای خرید، باید فاکتور های زیادی را در نظر بگیرید تا متحمل ضرر و زیان نشوید. ما در این مقاله فاکتور های مختلفی را در نظر گرفتیم و از زوایای مختلف بررسی کردیم تا شما را بهتر راهنمایی کنیم با ما همراه باشید.