کشنده فاو یکی از پرطرفدارترین محصولات سیبا موتور و بهترین برندهای چینی است که از سال 91 در ایران تولید شده است و به واسطه ی کیفیت و قدرت فوق العاده ای که دارد به یکی از با کیفیت ترین خودروهای چینی تبدیل شده است. در سالهای پیش شاهد تولید کشنده های تک محور و جفت محور فاو بودیم این بار قصد داریم یکی از جدیدترین خودروهای فاو را با نام کشنده فاو 550 را مورد ارزیابی قرار دهیم.پیش بینی می‌شود در صورت عرضه کشنده فاو اتومات 550 استقبال خوبی از این کامیون خواهد شد چراکه تمامی ایرادهای کشنده فاو در نسخه جدید این خودرو رفع شده است.

مشخصات کشنده فاو 550

موتور کشنده فاو 550

موتور کامیون فاو 550 از نوع 6 سیلندر خطی با حجم 12.5 لیتر، دارای 550 اسب بخار قدرت و 2300 نیوتن متر گشتاوری می‌باشد.استاندارد آلایندگی موتور کامیون فاو 550 یورو پنج است و به EEV وSCR تجهیز شده است.موتور کامیون فوق دارای توربوشارژر، اینترکولر، ترمز موتور و همچنین سیستم سوخت رسانی کامن ریل با انژکتور بوش است.
برای ساخت کامیون فاو 550 از گیربکس دوازده سرعته اتوماتیک زد اف ترکسون مجهز به اینتاردر پنج زمانه استفاده شده است.

سیستم تعلیق کشنده فاو 550

سیستم تعلیق کابین و دیفرانسیل این کامیون سوار بر چهار بالن می‌باشد که باعث نرمی بسیار خوب این خودرو شده است. یکی از ایرادهای سری قبل کامیون فاو خشکی تعلیق فنر و دیفرانسیل بود که در این کامیون رفع شده است.
وزن خالص این کامیون حدود 7 تن و وزن ناخالص مرکب مجاز آن حدود 44 تن است.

کابین کشنده فاو 550

کابین این کشنده از نظر چهارچوب ساختار یکسانی با کامیون‌های قبلی فاو که در ایران عرضه شدند، دارند. در دو طرف کابین جدید دریچه های شیشه ای و در پشت کابین نیز تیکه شیشه ای قرار دارد.چراغ‌ها نسبت به سری قبل تغییر کرده اند و مجهز به چراغ روز هستند.در قسمت کابین هر دو صندلی بادی است و دو عدد تختخواب وجود دارد.علاوه بر این صندلی راننده قابلیت تنظیم در جهات مختلف را دارد و دارای گرم کن صندلی است.

تجهیزات و امکانات کشنده فاو 550

کشنده فاو 550 تجهیز شده به امکانات ویژه ای اعم از سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، بخاری درجا، کروز کنترل، رادار خط خوان، ترمز اضطراری، قفل کن دیفرانسیل و کلید تنظیم ضبط و کروز می‌باشد.اطلاعاتی مانند شرایط خرید نقد و اقساطی و قیمت کشنده فاو اتومات 550 در صورت اعلام از طریق سایت اعلام خواهد شد.

از همراهی شما سپاسگذارم.