“فاو” در لغت به معنی اولین فعالیت خودرویی و  برگرفته از کلمه “First Automotive Works” است.
این شرکت خودروساز مطرح چینی با سابقه‌ای 60 ساله در امر خودروسازی از سال 1953 به عنوان نخستین شرکت خودروسازی در چانگچون فعالیت خود را آغاز کرد.

کمپانی فاو با نوآوری در تولید و با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و  120000 نفر نیروی متخصص، جزو سه شرکت برگزیده و مهم در صنعت خودرو در سراسر جهان قرار گرفته و کشور چین را به یک قطب مهم خودروسازی تبدیل کرده و امروزه به عنوان شرکت FAW Group Ltd در چین شناخته شده است.

لازم به ذکر است که در حال حاضر شرکت فاو چین دارایی به ارزش 244.575 میلیارد یوان داشته و در 70 کشور جهان دارای نمایندگی های فعال می‌باشد.

گروه فاو

شرکت فاو هم اکنون به عنوان یک شرکت خودروساز دولتی در چین و با بهره‌گیری از دانش و تخصص مهندسان خود محصولات متنوعی را در سبد خود ارائه می‌نماید و با همکاری فولکس واگن آلمان و 20 شرکت زیر مجموعه توانسته سهم بسزایی از ماشین های باری جهان را به خود اختصاص دهد که این محصولات عبارتند از:

کشنده، کامیونت، کامیون های سبک و سنگین، اتوبوس های شهری و بیابانی، مینی بوس، سواری، خودروهای وانت و…

گروه فاو در حال حاضر با  4 شرکت تجاری مهم نظیر شرکت فولکس واگن، آئودی، دایهاتسو، تویوتا، مزدا و جنرال موتورز همکاری نزدیک دارد و با مونتاژ محصولات این شرکت ها در چین به محبوبیت بسیاری دست یافته است.

فاو

محصولات فاو

شرکت فاو اولین خودروی تجاری خود را با نام جیفانگ تولید و روانه بازار کرد و پس از آن در خط صنعت خودروهای تجاری حرکت کرد و شناخته شد.

اگرچه در این سال‌ها توسعه و پالایش بسیاری در خط تولید محصولات فاو رخ داده و تغییرات بسیاری را به دنبال داشته است اما امروزه می‌توان کمپانی فاو را در زمره یکی از بهترین و بزرگترین شرکت‌های خودروسازی در بین رقبای اروپایی قرار داد.

این گروه صنعتی با حفظ موقعیت کنونی خود در حال گسترش به بازار های بین المللی جدید است.
با اجرای استراتژی و دقت در برنامه ریزی برای ساختن یک سازمان جهانی جامع تلاش می‌کند.

به واسطه گستردگی همکاری تجاری کمپانی فاو با شرکت های بزرگ دنیا، محصولات فاو در بیش از 80 کشور جهان به فروش می‌رسد. از جمله این بازارها می توان به همسایه غربی و شرقی ایران یعنی پاکستان و عراق و همچنین کشور ایران اشاره کرد.

نمایندگی فاو در ایران

گروه بهمن را می‌توان یکی از شرکای مهم تجاری گروه صنعتی فاو در خاورمیانه معرفی کرد که در سال 1331 با هدف پوشش نیازهای حمل و نقل در ایران بنیان گذاری شد.  این شرکت خودرو سازی با چشم انداز تولید وسائل نقلیه با مجموعه ای شرکت های تابع همچون سیبا موتور ، بهمن موتور و بهمن دیزل فعالیت می‌کند.

محصولات فاو
شرکت بهمن و نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات سیبا موتور است که با کادری مجرب و نیرویی کارآمد فروش کشنده فاو تک محور و جفت محور، کامیونت 6 تن و 8 تن و کمپرسی فاو را در ایران بر عهده دارد.

اولین خودروی فاو چه بود؟

شرکت فاو اولین خودروی تجاری خود را با نام جیفانگ تولید و روانه بازار کرد و پس از آن در خط صنعت خودروهای تجاری حرکت کرد و شناخته شد.
شرکت تجاری فاو، اولین خودروی تجاری خود را به اسم جیافنگ تولید و به بازار عرضه کرد. در ابتدا خودرو های شرکت فاو کم طرفدار بودند اما با گذشت تنها چند سال با توجه به کیفیت محصولات فاو ظطرفداران خود را پیدا کرد. این شرکت به تنهایی، کشور چین را به یکی از قطب های خودروسازی دنیا تبدیل کرده است.

نمایندگی رسمی شرکت فاو در ایران کدام شرکت است؟

نمایندگی رسمی شرکت فاو در ایران، شرکت سیبا موتور کیباشد که در این سالها در کشور ایران فعالیت های گسترده‌‌‌ای داشته‌ و همیشه سعی در جلب رضایت مشتری داشته است. شما میتوانید با مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.