در حال حاضر بسیاری از افراد خرید اقساطی کامیونت را به روش‌های خرید نقدی ترجیح می‌دهند. دلیل این امر مزایای خرید اقساطی خودروهای سنگین است. به طور کلی خرید اقساطی کامیونت یا هر نوع خودروی سنگین به شما این فرصت را می‌دهد تا کامیونت خود را دریافت کنید و سپس براساس اطلاعاتی که در دفترچه قسط ذکر شده مابقی مبلغ را طبق تاریخ پرداخت می‌کنید. در این مقاله قصد داریم در مورد بهترین راه خرید اقساطی کامیونت فاو در سال 1402 توضیح داده‌ایم اما قبل از این موضوع بهتر است اندکی به بررسی و ارزیابی این کامیونت بپردازیم.

مشخصات فنی انواع کامیونت فاو

فاو یکی از برترین شرکت‌های خودروسازی است که در زمینه تولید کامیونت‌های فاو فعالیت گسترده ای دارد و با تولید خودروهای فاو با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه توانسته نظر بسیاری از علاقمندان به خودروهای سنگین را به خود جلب نماید.

کامیونت فاو که یک خودروی چینی است و توسط گروه خودروسازی فاو تولید شده است ویژگی‌های مثبت بی‌شماری دارد و با قدرت موتور 140 اسب بخار در زمره ی شناخته شده ترین کامیونت‌های دنیا قرار گرفته است. کامیونت فاو در دو مدل فاو 6 تن و 8 تن قابل تولید است و شرکت فاو سیبا موتور به عنوان نماینده انحصاری شرکت فاو در ایران به تولید آنها می‌پردازد. گشتاوری 1200 نیوتن متر انواع کامیونت فاو و گیربکس زد اف باعث شده این محصولات قدرت و عملکرد بسیار بالایی داشته باشد و شما بتوانید از آن‌ها برای کاربری‌های متفاوتی استفاده نمایید. توجه داشته باشید که در تولید کامیونت‌های فاو از استاندارد آلایندگی یورو 5 استفاده شده است و همین موجب شده استفاده از این محصولات اهمیت زیادی پیدا کند.

بهترین راه خرید اقساطی کامیونت فاو

بدون شک راه‌های بسیاری برای خرید اقساطی کامیونت فاو وجود دارد که هر کدام از آنها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند.خرید اقساطی کامیونت فاو فرایند مهمی است که باید از بهترین فروشگاه‌ها صورت گیرد لذا شما باید وقت زیادی را صرف جستجوی بهترین‌های شرکت‌های تولید کننده‌ای کنید که به خرید اقساطی کامیونت فاو می‌پردازد.

قیمت کامیونت‌های فاو

کامیونت های فاو در دو مدل 6 تن و 8 تن هم اکنون در بورس کالا قابل خرید هستند اما در مورد قیمت دقیق کامیونت‌های فاو مبلغ دقیقی گزارش نشده است. جهت اطلاعات بیشتر در مورد خرید اقساطی کامیونت‌های فاو می‌توانید به بورس کالا مراجعه کرده و یا از طریق شماره تماسهای ذکر شده در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط بوده و از آنها مشاوره رایگان دریافت نمایید.