شرکت سیبا موتور یکی مهمترین شرکت های خودروساز در بخش های مختلف است که به صورت شرکت سهامی عام در سال 1388 با نام تجاری سرمایه گذاری امین تاسیس شد و فعالیت خود را در راستای عرضه محصولات و مونتاژ انواع کامیون های سنگین و نیمه سنگین و با هدف ارائه بهترین خدمات به مشتریان آغاز نمود.

سیباموتور جز زیر مجموعه دو کمپانی بزرگ بهمن و تراکتوسازی ایران است که حدود 49% سهام این شرکت مربوط به شرکت تراکتورسازی است.

شرکت سرمایه گذاری کاردان امین در سال 1386 طی یک روزنامه رسمی تغییر نام داد و با نام “سیبا موتور” به بازار خودرویی ایران معرفی شد. شرکت سیباموتور را می‌توان جز یکی از سه شرکت برتر و پیشتاز در بین شرکت های تولیدکننده خودروهای تجاری ایران تا سال 97 معرفی کرد که همواره تلاش کرده تا این جایگاه خود را حفظ و ارتقا دهد.

سیباموتور

دفتر مرکزی شرکت سیبا موتور در تهران با مساحت 20/000 مترمربع دارای تعمیرگاه مرکزی، انبار قطعات یدکی با بهترین تجهیزات تعمیرگاهی، پارکینگ توقف کشنده‌ها و کامیون ها جهت رفاه مراجعه کنندگان محترم می‌باشد. لازم به ذکر است که سایت تولیدی مجموعه سیبا موتور شامل سالن مونتاژ، انبارCKD و قطعات تولیدی، انبار محصول و اداره تحویل و …. در مرکز استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز واقع شده است.

شرکای تجاری شرکت سیبا موتور

سیبا موتور با مشارکت خودروساز FAW، بزرگترین و اولین کمپانی بین المللی خودروسازی چین با پرسنل مجرب و متخصص تولید انواع کشنده فاو تک محور و جفت محور ، کامیونت 6 تن و شاسی کامیون را در ایران بر عهده دارد و محصولات فاو را با خدمات فروش و پس از فروش ارزنده ای در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

خودروساز فاو شریک تجاری گروه صنعتی سیبا موتور در سال 1953 تاسیس شد و با بیش از 50 سال نوآوری در صنعت خودروسازی چین  فعالیت خود را آغاز نموده است. فاو با محصولات متنوع و با کیفیت بالا از جمله کشنده و کامیون های سبک و سنگین، کامیونت، اتوبوس های شهری و بیابانی، مینی بوس و انواع وانت و سواری، ون و مینی بوس بسیار شناخته شده است و همواره به عنوان اولین و بزرگترین شرکت خودروساز کشور چین از آن یاد می‌شود.

کامیون فاو
همچنین لازم به ذکر است که شرکت سیبا موتور با وجود نمایندگی های معتبر در سراسر کشور  اقدام به توزیع و تهیه قطعات و لوازم یدکی و ارائه خدمات امدادی و سیار برند فاو نیز نموده است.
لازم است بدانید که شرکت سیباموتور در میان تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات پس از فروش نظیر گارانتی دارای تاییدیه سازمان استاندارد کشور است و توانسته به رتبه بالایی در زمینه خدمات رسانی به مشتریان خود دست یابد و همواره در صدر بهترین ها باشد.

محصولات سیبا موتور

سیبا موتور با همکاری بزرگترین کمپانی خودروساز فاو چین توانسته محصولات متنوع و بی نظیری در زمینه کامیون فاو، کمپرسی، کامیونت و کشنده فاو روانه بازار ایران کند و همواره کوشیده است تا با استفاده از فرصت های ایجاد شده در صنعت خودرو و همکاری تجاری با سایر شرکت های بزرگ بین المللی به بزرگترین وارد کننده ماشین آلات سنگین ، در کشور تبدیل شود.

کامیونت فاو

سیبا موتور طی چند سال فعالیت خود، توانسته به موفقیت های بی شماری دست یابد و مدارک و گواهینامه های بین المللی بسیاری را دریافت کند که در ذیل به چند نمونه از آن میتوان اشاره کرد:

  • رتبه برتردر میان تولیدکنندگان خدمات پس از فروش خودروهای تجاری به تایید سازمان بازرسی استاندارد کشور
  • تقدیرنامه سه ستاره تعالی منابع انسانی

    سیباموتور

  • دریافت گواهینامه ایزو 2008
  • عضویت در انجمن خودروسازی و خدمات پس از فروش ایران و عضو جامعه مراکز تحقیق و توسعه
  • دریافت نشان کیفیت و لوح سپاس از چهارمین جشنواره تجلیل از تلاشگران کیفیت
  • دریافت لوح برترهفتمین جشنواره ملی بهره وری
  • تقدیر نامه دو ستاره اشتهار به کیفیت

فعالیت های مهم سیبا موتور 

  • اشتغال به کلیه فعالیت های تولیدی و صنعتی نظیر مونتاژ خودرو
  • ارائه هرگونه خدمات اعم از فنی و مهندسی نظیر ساخت ماشین آلات صنعتی
  • ارائه مشاوره به خریدارن محترم
  • اخذ نمایندگی اشخاص حقیقی و حقوقی
  • مونتاژ خودرو و انجام فعالیت بازرگانی داخلی، خارجی، صادرات و واردات

کشنده های فاو
کمپانی بزرگ سیبا موتور همواره در راستای اهداف خود کوشیده تا با ارائه محصولات با کیفیت، رضایت مشتریان خود را جلب کند.
از دیگر اهداف های کلان این شرکت که میتوان به آنها اشاره کرد:
ارزش افزایشی برای مشتریان خود، پایداری در نتایج کلیدی به ویژه کیفیت، توسعه قابلیت ها و فرهنگ سازی، مدیریت به وسیله چابکی، مسئولیت پذیری و تعهد، صداقت و همدلی و همچنین آینده ای حرفه ای برای کارکنان است.

سیبا موتور همواره تلاش می کند تا با بهره گیری از فرصت های خود در حوزه صنعت خودرو و همکاری تجاری با شرکت های بزرگ خودروساز بین المللی، به یکی از بزرگترین شرکت‌های واردکننده خودرو و بزرگترین شرکت مونتاژ کننده محصولات فاو در کشور تبدیل شود.

برای مشاهده محصولات سیباموتور بر روی لینک کلیک کنید.