کامیونت فاو 6 تن تایگر

کامیونت 6تن فاو جدیدترین محصول شرکت سیباموتور است.

که به تازگی از آن رونمایی شده است.

این کامیونت توانست سهمی بزرگ و درخور شرکت سیباموتور را از بازار کامیونت کسب نماید.

و در رده ی یکی از با کیفیت ترین ها در جهان باشد.

مشخصات کمپرسی فاو

خرید اقساطی کمپرسی فاو

قیمت روز کمپرسی فاو

کمپرسی فاو

کمپرسی فاو یک نوع کامیون برای حمل و جابه جایی بارهایی مانند شن ، ماسه، نخاله های ساختمانی می باشدکه دارای یک سازه هیدرولیکی است.کامیون کمپرسی فاو محصول معرفی شده سیباموتور نسبت به رقبای دیگر از نظر قیمت مقرون به صرفه تر بوده و در سال گذشته در بین پرفروش ترین های کشور بوده است.

مشخصات فنی کشنده فاو

خرید اقساطی کشنده فاو

قیمت روز کشنده فاو

کشنده فاو تک محور

کشنده تک محور فاو سالهاست با ظاهری زیبا و استاندارد یورو 4 و قیمتی باورنکردنی  به مشتریان عرضه می گردد.می توان گفت کشنده فاو تک محور بدلیل استهلاک کم ، ارزان بودن قطعات ، قدرت بالای موتور ، قیمت مناسب تر نسبت به بقیه رقبا ، وجود قطعات در سراسر کشور ، ارائه خدمات قوی  و آوازه ی خوبی که در بین رانندگان دارد بهترین انتخابی است که می توان کرد.

مشخصات فنی کشنده فاو

خرید اقساطی کشنده فاو

قیمت روز کشنده فاو

کشنده فاو جفت محور :

کشنده فاو ساخت کشور چین در جهان به عنوان یک برند معروف در حال خرید و فروش است که توانسته نام خوبی از خود به جای بگذارد.کشنده های جفت معمولا برای جاده هایی که دارای شیب زیاد و ناهمواری بیشتری هستند استفاده میشود .

مشخصات فنی کامیونت‌فاو

خرید اقساطی کامیونت‌فاو

قیمت روز کامیونت‌فاو

کامیونت 8 تن فاو

کامیونت فاو 8 تن جدیدترین محصول گروه صنعتی فاو از سوی سیبا موتور به زودی وارد بازار خواهد شد. سیبا موتور در راستای توسعه صنعت حمل ونقل کشور و تنوع محصولات خود کامیونت جدید فاو را با تناژ باری 8 تن در سبد محصولات خود به زودی جای خواهد داد و روانه بازار می کند.