کامیونت فاو یک کامیونت سبک وزن مناسب برای حمل بارهای درون شهری است که با کنار هم قرار گرفتن بسیاری از آپشن های مناسب و تکنولوژی روز دنیا تولید و روانه بازار حمل و نقل جاده ای کشور شده است.

کامیونت فاو را می‌توان یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات کمپانی معتبر فاو و یکی از پرچمداران ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در کشور معرفی کرد که بعد از سالها رقابت با برند هایی همچون داف جزو بهترین و پرفروش ترین کامیونت باری است و توانسته نظر بسیاری از رانندگان حمل و نقل باری کشور را به خود جذب کند.

همانطور که می‌دانید فاو با سابقه ای چندین ساله در زمینه ساخت انواع ماشین در کلاس های مختلف فعالیت خود را آغاز نموده است و هم‌اکنون با 4 سایت کامیونت خود را در 75 کشور تولید و عرضه می‌کند.

کامیونت فاو نیز همچون سایر محصولات کمپانی فاو نیز توسط نماینده رسمی و انحصاری آن، شرکت سیبا موتور مونتاژ و به بازار عرضه می‌گردد.

سیبا موتور پس از ارائه موفق کامیونت فاو توانست در سطح خاورمیانه جز یکی از مهمترین شرکت های موجود در صنعت خودرو محسوب شود و کامیونت فاو را به عنوان یکی از بهترین های کامیونت حمل بار درون شهری معرفی کند.

شرایط فروش کامیونت های فاو در سال جدید با توجه به شرایط اقتصادی موجود اعلام شد.

میتوان گفت سیبا موتور کمترین پیش پرداخت با اقساط بلند مدت را برای فروش محصولات فاو در نظر گرفته است.

کامیونت فاو

فروش کامیونت فاو

این نمایندگی به عنوان یکی از معتبرترین نمایندگی های فاو افتخار دارد تا بهترین خدمات را در راستای فروش محصولات فاو به شما عزیزان ارائه دهد. شرکت سیبا موتور با توجه به قرار گرفتن به عنوان یکی از سه شرکت برتر در حوزه خودروهای تجاری با اضافه کردن کامیونت TIGER V به سبد محصولات شرکت توانست نسبت به توسعه محصولات اقدام کند و در جهت جلب رضایت مشتریان و پاسخ گویی به نیاز ناوگان حمل و نقل کشورمان به ماشین های سنگین حرکت کند.

فاو در بحث کیفیت در تولید و قطعات و ارائه خدمات پس از فروش به سیباموتور تلاش خوبی را داشته است و همواره تلاش کرده است تا شرکت سیباموتور در جریان فعالیت های خود روند رو به رشدی را طی کند.

فروش کامیونت فاو در دو تناژ باری 6 تن و 8 تن با فروش لیزینگی و اعتباری در دست اجراست.

فروش نقدی و اقساط کامیونت فاو جدید

ما درک می کنیم که کامیون شما وسیله کسب و کار شما است،نمایندگی ما به این امر اختصاص داده شده است . تا تمام پرسش های شما در تمام زمینه های فنی و خرید به سرعت پاسخ داده شوند.

برقراری روابط قوی با مشتریان فعلی و آینده از اولویت های ما در ارائه خدمات به شما عزیزان است.

قیمت کامیونت های فاو در سال 1400

محصول قیمت (ریال)
کامیونت 6 تن فاو9.350.000.000
کامیونت 8 تن فاو9.710.000.000

برای اطلاع بیشتر از شرایط فروش اقساطی کامیونت فاو می توانید به صفحه مورد نظر مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید.

آیا کامیونت های فاو قابل اعتماد هستند؟

شرکت فاو از بهترین تکنولوژی ها و بالاترین سطح استاندارد ها برای خودرو های خود استفادهخ میکند، همچنین شرکت سیبا موتور هم همواره سعی در خدمت رسانی و فراهم نمودن بهترین شرایط برای خریداران خود میباشد که به ارزش افزوده این محصولات می‌افزاید. برای اطلاع از شرایط فروش کامیونت های فاو با تماس بگیرید.

نمایندگی فاو کجاست؟

نمایندگی رسمی فاو یعنی شرکت سیبا موتور واقع در تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار اشرفی اصفهانی، نرسیده به مرزداران، برج نگین رضا میباشد.