برای مشاهده قیمت دقیق و به روز کشنده فاو و همچنین اطلاع از شرایط فروش جدید می‌توانید به صفحه شرایط فروش کشنده فاو بروید.

کامیون فاو در ایران با دارا بودن نمایندگی های گسترده ای در سراسرکشور جزو یکی از بهترین های صنعت حمل ونقل کشور است.کامیون فاو محصول تولیدی گروه صنعتی بزرگ فاو با تاریخچه 65 ساله است. فاو  تولید کننده انواع کامیون های سبک، متوسط، سنگین، خودرو سواری و… با مجموع فروش بیش از سی میلیون دستگاه تا سال 2013 است.

نمایندگی کامیون فاو در ایران

کمپانی فاو خودروساز ژاپنی با 120000کارمند در سراسر جهان است که محصولات خود را در بیش از 70 کشوردنیا به فروش می‌رساند. این شرکت به عنوان خودروساز دولتی در چین دارای دارایی با ارزش بالغ بر 244757 میلیارد یوان است.

کامیون فاو در انواع مختلف و با کاربری های متفاوت تولید و روانه بازار می‌شود.
کامیون های فاو از سال 1383 با تاسیس شرکت سیباموتور پا به بازار حمل و نقل جاده ای کشور گذاشت.
سیبا موتور یکی از زیرمجموعه دو شرکت بزرگ گروه بهمن و گروه تراکتورسازی ایران و بصورت سهامی عام است. شرکت سیبا موتور می‌کوشد تا با بهره گیری از فرصت های ایجاد شده در حوزه صنعت خودرو و همکاری تجاری با سایر شرکت های بزرگ خودروسازی خارجی ، به بزرگترین شرکت واردات خودرو و یکی از بزرگترین شرکت های تولید خودرو در کشور تبدیل شود.

 

محصولات فاو در ایران

محصولات فاو در ایران در کلاس کامیونت فاو 6 تن و 8 تن،کشنده تک محور،کشنده جفت محورو کمپرسی فاو مونتاژ و به فروش می‌رسد.کامیون کشنده فاو کامیون-کشنده فاو کشنده قوی و همه کاره است که به صورت تک محورو جفت محور به بازار عرضه می‌شود و مجهز به موتور 420 اسب بخاری و گیربکس قدرتمند ZF آلمان است.

شرکت سیباموتور در سال 1392 موفق به استقرار نظام مدیریت کیفیت و اخذ گواهینامه ایزو 9001:2008 گردید.
این شرکت دارای رتبه برتر در میان تولید کنندگان و ارائه کنندگان خدمات پس از فروش خودروهای تجاری
بـه تأئید سازمان بازرسی استاندارد کشور ISQI است.

کشنده فاو یکی از محصولات پرفروش فاو در ایران است.
کشنده فاو دارای کابین فلزی سقف بلند و تمام جوشکاری شده
با پوشش مخصوص ضد زنگ دارای عایق صوتی و حرارتی, سیستم تعلیق کابین تعلیق بادی و کمک فنر است.

صندلی راننده تمام بادی با قابلیت تنظیم در جهات مختلف است.

کشنده فاو دارای تجهیزاتی نظیر:

کابین بالابر هیدرولیکی برقی و دستی دو عدد تختخواب و آفتابگیر و ظرفیت سرنشین: ۲ نفرو تعداد تایر۱۰(بدون احتساب زاپاس) است.

 

نمایندگی فروش کامیون فاو در ایران

 

نمایندگی فروش کامیون فاو در ایران یک امر بسیار مهم است که میتوان گفت سیبا موتور به خوبی توانست از پس این امر بسیار مهم بر بیاید و جایگاه خود را در عرصه بین الملل حفظ و ارتقا دهد.ایران از اهمیت ویژه ای برای شرکت فاو برخوردار است و در طول مدت همکاری فاو با شرکت سیبا موتور موفق به کسب سهم مطلوبی از بازار خودروهای تجاری در ایران شده است.

شرکت سیبا موتور نماینده فروش کامیون فاو در ایران به تازگی فروش اقساطی محصولات فاو را اغاز کرده است.

در این طرح محصولات فاو با استفاده از تسهیلات بهمن لیزینگ و کمترین پیش پرداخت به فروش می‌رسد.

شرکت سیبا موتور در چند نقطه ایران نمایندگی دارد؟

میتوان شرکت سیبا موتور را از قدیمی ترین معتبر ترین نمایندگی های شرکت فاو بده است. حال پس از چند سال مفخریم در در اکثر شهر های کشور در خدمت شما عزیزان هستیم. همچنین شما میتوانید برای دریافت مشاوره ما از طریق شماره های سایت در ارتباط باشید.

استعلام قیمت محصولات فاو در ایران؟

شما میتوانید با شماره های داخل سایت با ما در تماس باشید. کارشناسان ما سعی دارند تا در اولین فرصت به سوالات شما عزیزان پاسخ دهند.