چند سالی است کشنده‌های مدرن و چینی فاو وارد بازار خودروهای سنگین کشورمان شده‌اند که به واسطه کیفیت بالا، عملکرد مطلوب و قیمت مناسب مورد توجه قرار گرفته‌اند و به عنوان رقیب سرسخت کامیون‌ها و کشنده‌های اروپایی شناخته شده‌اند. کشنده‌ فاو را می‌توان یکی از محصولات و برندهای ممتاز کشور چین معرفی کرد که شرکت فاو در مدت زمان کوتاهی توانست لقب دومین تولید کننده خودروهای سنگین چینی را از آن خود کند.

این محصول خودرویی قدرتمند میباشد که در دو کلاس تک محور و جفت محور تولید و روانه بازار می‌گردد. در رابطه با عرضه و فروش کشنده‌های فاو تک و جفت محور در کشورمان، لازم به ذکر است که شرکت سیباموتور به عنوان نماینده رسمی و انحصاری فروش محصولات فاو در کشور فعالیت می‌کند.

کشنده فاو با قدرت و عملکرد مناسب، به عنوان برندی پر فروش در خاورمیانه شناخته شده‌است. اما این محصول نیز همچون هر محصول دیگری مزایا و معایبی را شامل می‌شود که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

مزایای کشنده فاو

  • قدرت بالا و عملکرد مناسب در حمل بارهایی با تناژ بالا، اولین و مهم‌ترین ویژگی کشنده‌های فاو است که منجر به محبوبیت آن‌ها شده است.
  • از دیگر ویژگی‌های کشنده فاو، برخورداری از موتوری شش سیلندر خطی و مجهز به سیستم توربو شارژ است که تامین نیروی کامیون را بر عهده دارد.
  • قدرت بالای این دسته از محصولات فاو در عبور از مسیرهای شیب‌دار و صعب العبور، موجب برتری این کشنده بر سایر محصولات موجود در بازار شده است.
  • سوخت رسانی در کشنده‌فاو چینی، توسط پمپ انژکتور بوش انجام می‌شود که کمپانی فاو همواره با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا سعی بر کاهش آلاینده‌های سوختی دارد.
  • در کشنده فاو از گیربکس ZF آلمان که مورد تایید بسیاری از مهندسین در صنعت خودرو است، استفاده شده است.
  • طراحی داخلی کابین کشنده فاو بسیار زیبا و متفاوت از رقیبان خود است که ایمنی و رانندگی بهتری را در اختیار رانندگان قرار می‌دهد. لذا در این راستا می‌توان به نمایشگر دیجیتالی، صندلی راننده تمام بادی با قابلیت تنظیم در تمام جهات و.. اشاره کرد.
  • در داخل کابین فلزی کشنده فاو با سقف بلند و تمام جوشکاری شده، دو عدد تخت خواب و آفتابگیر به منظور راحتی راننده تعبیه شده است و همچنین گفتنی است که این کابین با پوششی ضد زنگ و عایق صوتی و حرارتی پوشیده شده است.
  • و در آخر از دیگر مزایای کشنده‌های فاو که موجب برتری آن بر رقبای اروپایی اش شده، قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن در مقایسه با کشنده‌های اروپایی است.

مزایای کشنده فاومعایب کشنده فاو

معایب کشنده‌ فاو در مقایسه با مزایای بیشمار آن اندک و انگشت شمار است اما دانستن آن‌ها به هنگام خرید این خودرو خالی از لطف نیست.

  • کشنده‌های چینی فاو علی رغم مزایای بسیار و برتری‌هایی که بر محصولات مشابه اروپایی دارند، تصویر مناسبی در اذهان عمومی ندارند و عموم مردم تصور می‌کنند که قیمت پایین این دسته از خودروهای به علت، عدم کیفیت در آن‌ها است.
  • مورد دیگری که در رابطه با این محصولات قابل ذکر است، بازار کشنده‌های دست دوم فاو می‌باشد. قیمت پایین و مقرون به صرفه نمونه صفر کیلومتر کشنده فاو موجب کاهش قیمت نمونه دست دوم آن شده است. بطوریکه فروشندگان خودروهای سنگین فاو نمی‌توانند خودروی خود را به قیمت واقعی بفروشند و با افت قیمت رو به رو هستند.
  • از دیگر مشکلات خودروهای چینی که در اوایل ورود این خودروها به بازار کشورمان وجود داشت، عدم مهارت تعمیر کاران ما جهت تعمیر این تازه واردهای چینی بود که مشکلاتی اعم از معطلی چندین روزه یا حتی چند ماهه خودرو در تعمیرگاه بود. اما به نقل از متخصصان مربوطه، در حال حاضر چند تعمیرکار متخصص در تعدادی از نمایندگی‌های فروش در تهران حاضر هستند و خدمات مورد نیاز را به دارندگان کشنده‌های چینی ارائه می‌دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه فروش و اطلاع از فروش اقساطی کشنده فاو با کارشناسان ما در واحد مربوطه تماس حاصل فرمایید.

آیا کشنده های فاو با کیفیت هستند؟

با توجه به کیفیت مناسب و تکنولوژی های به کار رفته در تمامی محصولات فاو، این محصولات از قیمت بسیار خوبی برخودارند همچنین خدمات پس از فروش شرکت سیبا موتور هم نیز ارزش افزوده این محصولات را بالا تر میبرد. ما در این مقاله سعی کردیم که تمامی نکات مزایا و معایب کشنده فاو را برای شما بنویسیم تا دید درستی به دست آورید و تصمیم گیری برای شما راحت تر شود. از مزایای کشنده های فاو میتوان به موتور پر قدرت، تکنولوژی های روز دنیا، استاندارد های روز اروپایی و قیمت بسیار مناسب آن میتوان اشاره کرد.

آیا میتوان کشنده های فاو را اقساطی خرید؟

بله بسته به شرایط شرکت فاو شرایط فروش را برای خریداران باز کرده و شما میتوانید برای اطلاع از شرایط و قیمت ها میتوانید با شماره های ما در سایت سیبا موتور در تماس باشید.