در مطلب بستیون درباره ورود خودروهای تازه متولد شده فاو به نام بستیون که ورژن جدیدتر و پیشرفته‌تر خودروهای بسترن است به تفصیل صحبت کردیم در این مطلب قصد داریم تا محصولی دیگر از خودروهای بستیون به نام بستیون b70 را به شما معرفی کنیم همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید طراحی بیرونی سدان b70 در نگاه اول شما را به یاد کادیلاک آمریکایی می‌اندازد اما این موضوع چیزی از ابهت و زیبایی این خودرو کم نمی‌کند.

طراحی جلو پنجره سدان b70 مشابه کراس اوور این محصول بوده که متشکل از یک پنج ضلعی است که درون آن با قطرات نقره‌ای به شکل باران پر شده است، همچنین درب‌ها در نمای کناری خودرو در قسمت پایین و نزدیک به گلگیرها به صورت محدب طراحی شده که در حقیقت نمادی از طراحی مدرن و ماهرانه است. چراغ‌های LED عقب این خودرو نیز با هماهنگی از چراغ‌های جلو به شکل L و با حاشیه‌ای از خطوط افقی و عمودی در اطراف آن طراحی شده است.

بستیون b70

مونتاژ، تولید، عرضه و فروش خودروهای فاو در ایران بر عهده گروه بهمن و نمایندگی فاو سیباموتور است و ما پیش از این شاهد حضور خودروهای بسترن b30 , b50 در بازار ایران بودیم اما با وجود تحریم‌های جدید امکان واردات خودروهای جدیدتر سخت‌تر شده، امیدواریم به زودی شاهد حضور محصول جدید فاو در ایران باشیم.

بستیون B70 اولین خودرویی است که معماری ماژولار FMA در آن بهره گیری شده که به معنی خلق یک سیستم بزرگ از ریز سیستم‌های کوچک است. صفحه نمایشگر تهویه مطبوع همانند کراس اوور این برند در کنسول مرکزی تعبیه شده است.

فاو بستیون b70

تفاوت بسترن b70 و بستیون b70

ویژگی‌ها و آپشن‌های بسیاری در مقایسه بین بسترن B70 که در سال 2013 و بستیون B70 که در سال 2020 رونمایی شد ارتقا پیدا کرده است و در بستیون B70 که نمونه جدیدتر سدان بسترن است به مقدار زیادی نقاط ضعف ورژن قبلی یعنی بسترن B70 برطرف شده است یکی از این نقاط قوت طراحی ظاهری بستیون B70 هرچند برگرفته از کادیلاک آمریکایی، اما ظاهری جذاب‌تر و اسپرت‌تر را به این خودروها بخشیده است.

به لحاظ ایمنی، کابین و مشخصات فنی نیز بستیون B70 در سطح بالاتری قرار دارد. با توجه به اینکه هنوز این خودروها وارد بازار ایران نشدند تعیین قیمت دقیق این خودروها امکان پذیر نیست.

فاو بسترن b70

مشخصات فنی بستیون b70

طول: 4810 میلی متر

عرض: 1840 میلی متر

ارتفاع: 1455 میلی متر

موتور 4 سیلندر توربوشارژ

قدرت موتور 169 اسب بخار

گیربکس 6 سرعته دستی و اتوماتیک

رینگ 19 اینچ

بستیون b70