کامیونت فاو یک کامیونت سبک وزن مناسب برای حمل بارهای درون شهری است که با کنار هم قرار گرفتن بسیاری از آپشن های مناسب و تکنولوژی روز دنیا تولید و روانه بازار حمل و نقل جاده ای کشور شده است.

کامیونت فاو را می‌توان یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات کمپانی معتبر فاو معرفی کرد. همانطور که می‌دانید فاو با سابقه ای چندین ساله در زمینه ساخت انواع ماشین در کلاس های مختلف فعالیت خود را آغاز نموده است و هم‌اکنون با 4 سایت کامیونت خود را در 75 کشور تولید و عرضه می‌کند.

کامیونت فاو نیز همچون سایر محصولات کمپانی فاو نیز توسط نماینده رسمی و انحصاری آن، شرکت سیبا موتور مونتاژ و به بازار عرضه می‌گردد.

سیبا موتور پس از ارائه موفق کامیونت فاو توانست در سطح خاورمیانه جز یکی از مهمترین شرکت های موجود در صنعت خودرو محسوب شود و کامیونت فاو را به عنوان یکی از بهترین های کامیونت حمل بار درون شهری معرفی کند.

انواع کامیونت فاو

  • کامیونت فاو 6 تن

 کامیونت فاو 6 تن، کامیون باری بسیار موفق و پرفروش خودروساز فاو و جدیدترین محصول کمپانی فاو است که به تازگی تولید آن آغاز شده است. کامیونت 6 تن فاو را با نام تجاری تایگر V نیز در صنعت خودرو معرفی می‌کنند. همانطور که از نام آن مشخص استف توان حمل بارهایی تا تناژ 6 تن را دارد و از این جهت کامیونت 6 تن نامیده شده است.

کامیونت فاو دارای موتور قدرت مند کامنز isf با توان 140 اسب بخار و مجهز به اینتر کولر و گیربکس 6 دنده دستی زداف (zf)  است که با حضور در ناوگان حمل و نقل جهانی باعث ایجاد رقابت در این رده ی بازار خودروهای کار و تجاری شده است. فاو نمونه یک کامیون باری خوب و موفق بوده است که توانسته توجه بسیاری از رانندگان را به خود جلب کند.

بیشتر رانندگان ماشین های سنگین به دنبال ماشین های راحت و کارآمد هستند و با توجه به این که کامیونت فاو 6 تن دارای مزایا و کاربردهای زیادی نسبت به دیگر رقبای اروپایی موجود در بازار است که باعث شده عرصه را برای دیگر رقبا تنگ کند، میتوان گفت که بیشتر رانندگان فاو را به دلیل توانایی بالا در حمل بار و قدرت موتور انتخاب می‌کنند.

  • کامیونت فاو 8 تن

کامیونت 8 تن فاو یکی دیگر از محصولات پرفروش شرکت خودروسازی چینی فاو در داخل کشور است که تنها چند سال از تولید و عرضه آن در بازار خودروهای نیمه سنگین ایران می‌گذرد. کامیونت فاو 8 تن نیز سایر محصولات این شرکت توسط نماینده رسمی و انحصاری آن، شرکت سیبا موتور در ایران به فروش می‌رسد.

این کامیونت فاو نیز همچون سایر کامیونت‌ها، کشنده ها و کمپرسی فاو از ویژگی‌ها و امکانات گسترده ای بهره برده است و توانسته جایگاه مطلوبی را در بازار از آن خود کند. با تولید کامیونت 8 تن فاو، بازار رقابتی عجیبی میان خودروهای نیمه سنگین خارجی و ایرانی ایجاد شد.

شرکت سیبا موتور

شرکت سیبا موتور با توجه به قرار گرفتن به عنوان یکی از سه شرکت برتر در حوزه خودروهای تجاری با اضافه کردن کامیونت TIGER V به سبد محصولات شرکت توانست نسبت به توسعه محصولات اقدام کند و در جهت جلب رضایت مشتریان و پاسخ گویی به نیاز ناوگان حمل و نقل کشورمان به ماشین های سنگین حرکت کند.

فاو در بحث کیفیت در تولید و قطعات و ارائه خدمات پس از فروش به سیباموتور تلاش خوبی را داشته است.
همواره تلاش کرده است تا شرکت سیباموتور در جریان فعالیت های خود روند رو به رشدی را طی کند.

مشخصات و تجهیزات کامیونت فاو 6 تن 

  • وزن کامیونت فاو بدون بار 2950کیلوگرم
  • مجهز به سیستم ترمز بادی ABS
  • دارای باک آلومینیومی با ظرفیت 130لیتر
  • قدرت موتور 140اسب بخار
  • دریچه هوای سقفی
  • تاخوگراف
  • گشتاور 1200 نیون متر
  • دارای عایق صوتی وحراارتی
  • کابین فلز سقف نرمال و تمام جوشکاری شده
  • کلاچ تک صفحه ای خشک و فنر دیافراگمی
  • قفل مرکزی
    پوشش مخصوص ضدزنگ کابین
    کپسول آتش نشانی

برای اطلاع از قیمت کامیونت فاو 6 تن و فروش اقساطی کامیونت فاو به روی لینک کلیک کنید.