این مدل از ماشیت‌آلات صنعتی در قسمت پشتی خود از یک جک هیدرولیکی برای خالی کردن بار خود بهره میبرند  که در مواردی  مانند خاک‌برداری، جا به جایی مصالح ساختمانی، شن و ماسه و گچ و حتی نخاله های ساختمانی استفاده میشود. از این رو میتوان نتیجه گرفت که این ماشین در بخش های مختلف صنعت نظیر ساختمان‌سازی، راه و شهرسازی، معدن و حتی بازیافت هم استفاده میشود. قیمت کمپرسی با توجه به میزان عملکرد و امکاناتش متغیر است.

انواع کمپرسی

ماشین های سنگین کمپرسی انواع مختلفی دارند و این گستردگی به شما برای انتخاب بهتر نسبت به نیاز کسب و کارتان کمک میکند. برای انتخاب بهتر و دقیق تر ما به شما پیشنهاد میکنیم که با کارشناسان ما در تماس باشید . کارشناسان ما در سیبا موتور آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

انواع کمپرسی شامل:

  • ابر کمپرسی
  • کشنده کمپرسی
  • کامیون کمپرسی
  • کامیون کمپرسی استاندارد

قیمت کمپرسی با توجه به هر مدلی که انتخاب میکنید متفاوت است. با توجه به بالا رفتن هزینه ها بهترین راهکار خرید اقساطی کمپرسی میباشد که شرکت سیبا موتور همواره در تلاش بوه تا شرایط مناسبی را برای مشتری های خود فراهم کند. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت کمپرسی و شرایط خرید اقساطی با ما در تماس باشید.

تریلی کمپرسی

به دلیل سایز و ابعاد بزرگی که این ماشین دارد  میتواند حجم و وزن بسیار زیادی را جا به جا کند همچنین سرععت عمل بسیار بالایی دارد و رضایت صاحبین کسب و کار را که نیاز دارند کارشان سریع انجام شود را دارد.

ابر کمپرسی

متاسفانه این دسته از ماشین ها هنوز در کشور ایران رایج نیست و بیشتر در کشور های اروپایی استفاده میشود. قیمت این مدل از کمپرسی ها بسیار بالا میباشد، ظرفیت این کمپرسی ها هم بسیار بالا میباشد و بیشتر برای پروژه های خیلی بزرگ از این مدل استفلده میکنند.

کامیون کمپرسی

کامیون کمپرسی رایج ترین نوع خودروهای کمپرسی در کشور ایران است چرا که هم قیمت بسیار مناسبی دارد و هم با توجه تحمل وزن و حجم باری که میتواند جابه‌جا کند بسیار گزینه مناسبی برای خریداران است.

ابر کمپرسی

متاسفانه این دسته از ماشین ها هنوز در کشور ایران رایج نیست و بیشتر در کشور های اروپایی استفاده میشود. قیمت این مدل از کمپرسی ها بسیار بالا میباشد، ظرفیت این کمپرسی ها هم بسیار بالا میباشد و بیشتر برای پروژه های خیلی بزرگ از این مدل استفلده میکنند.

مکانیزم تخلیه بار کمپرسی

این نوع از ماشین سنگین برای تخلیه بار خود از جک های هیدرولیکی خود استفاده میکند. به این صورت که بازو های مکانیکی قسمت جلویی را به سمت بالا و یا کناری باز میکنند و بار تخلیه میشود.

مشخصات فنی کمپرسی

این کامیون با طول 7940 میلیمتر و عرض 2495 میلیمتر به بازار عرضه شده است این کامیون کمپرسی با وزن 10 تن میتواند تا ظرفیت 24 تن بار جا به جا کند. این کمپرسی از موتور قدرتمند 6 سیلندر خطی  با توان 420 اسب بخاری مجهز به توربو شارژر بهره میبرد.

از دیگر مشخصات میتوان به:

  • سیستم کنترل آلایندگی SRC
  • سیستم سوخت‌رسانی: کامان ریل با پمپ انژکت.ری بوش
  • گیربکس آلمانی ZF
  • واحد کنترل موتور
  • تهویه مطبوع
  • رادیو و پخش CD
  • شیشه های برقی
  • قفل مرکزی
  • کروز کنترل
  • تاخوگراف
  • جک بالابر برقی و هیدرولیکی

اشاره کرد.

نکات مهم در هنگام خرید

در هنگام خرید شما باید از سلامت کامل دستگاه خود اطمینان پیدا کنید. سلامت قطعاتی مانند جک هیدرولیکی، کابین، محور ها بسیار مهم هستند چرا که تمامی این موارد ممکن است کار شما و راننده را مختل کند همچنین قیمت کمپرسی که شما تهیه میکنید باید با امکاناتی و عملکردی که از کمپرسی خود دریافت میکنید متناسب باشد تا شما .

برای اطلاع از قیمت کمپرسی با کارشناسان سایت در تماس باشید.

نمایندگی سیبا موتور کجاست؟

نمایندگی رسمی سیبا موتور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار اشرفی اصفهانی، نرسیده به مرزداران، برج نگین رضا آماده رسیدگی به امور شماست همچنین شما میتوانید با شماره تماس های موجو در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید

شرایط خرید اقساطی کمپرسی فاو چیست؟

با توج به بالا رفتن قیمت کمپرسی فاو، بهترین راهکار برای شما عزیزان، خرید به صورت اقساطی است. شما میتوانید برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش نقد یا اقساط با کارشناسان ما از طریق شماره های موجود در سایت در ارتباط باشید. ما در سیبا موتور آماده‌ایم تا در سریع‌ترین زمان ممکن به سوالات شما عزیزان پاسخ دهیم.