برای اطلاع از شرایط فروش جدید کامیونت های فاو 6 تن و 8 تن به صفحه شرایط فروش کامیونت فاو مراجعه کنید.

شرکت فاو در نظر دارد ، در سال جدید برای تامین نیاز های بازار روز کشور محصولات خود را با شرایط بسیار عالی برای مشتریان در دسترس قرار دهد ، پیش بینی می‌شود در سال 99 تعداد بسیار زیادی از کامیونت فاو برای فروش به صورت اقساطی در دسترس مردم قرار بگیرد.

یکی از بهترین محصولات فاو تولید کامیونت های 6 تن و 8 تن می‌باشد که در ایران توانسته است به خوبی در بازار های داخل خرید و فروش شود.

همچنین شما می‌توانید با پرداخت مبلغ کم تر نسبت به کامیونت های دیگر از آپشن های جدید و مدرن به خوبی در این کامیونت استفاده نمایید.

بررسی کلی کامیونت فاو 99

یکی دیگیر از مهم ترین مواردی که در تولید کامیونت فاو و در سال جدید به آن پرداخته شده است ، تغییر در سیستم ایمنی این کامیونت می‌باشد شما می‌توانید به خوبی و بدون هیچ گونه نگرانی با استفاده از سیستم ایمنی به روز شده در این کامیونت در بین شهری جا به جا شوید.

یکی دیگر از مهم ترین فاکتور های رعایت شده در ساخت کامیونت فاو 8 تن و فاو 6 تن استفاده از موتور قدرت مند می‌باشد و به همین دلیل توانسته است یکی از محبوب ترین کامیونت های سبک در داخل شهر های ایران مخصوصا تهران باشد ، در شیب های تند این کامیونت تازه نفس می‌تواند تا پایان مسیر فعالیت با شما همراه باشد.

متقاضیان محترم دقت نمایید مهلت ثبت نام در این طرح به پایان رسیده است. برای اطلاع از شرایط جدید فروش کامیونت فاو ویژه سال 1400 به صفحه مربوطه در وبسایت مراجعه نمایید.

همچنین می‌توانید در زمان ثبت نام با مراجعه به وب سایت ما و یا از طریق شماره های درج شده در وب سایت با مشاورین فاو در تماس بوده تا در زمان خرید و بازشدن سایت شما را راهنمایی کنند.

فروش کشنده فاو 99
شرایط ویژه فاو برای خرید چیست؟

ما در سیبا موتور در تلاشیم تا بهترین خدمات و شرایط را برای شما به ارمغان بیاوریم، برای اطلاع از قیمت و شرایط فروش کامیونت فاو، با ما در تماس باشید.

کیفیت کامیونت فاو چطور است؟

در کامیونت فاو از جدید ترین تکنولوژی ها و قطعات استاده شده و برای ایمنی بالاتر از آخرین استاندارد های اروپایی گذر کرده است. شما میتوانید با کارشناسان ما در سایت در تماس باشید تا شمارا به بهترین نحوه راهنمایی کنند.